5185 studio Followers

ANDY WAHLOL SUDAH ''LIKE'' ANDA BILA LAGI?

Sunday, April 24, 2011

"CONTEST ENTRI PALING KENCANG "

ASSALAMULAIKUM wbt..

MISS ANGIN invite saya join
anjuran MISS ANGIN sendiri..
saya ni tak ada bakat dalam bab tulis menulis ni,
kalau benda merapu rapu ni boleh la kot..
jadi ini la yang terhasil..
hope enjoy...( niat nak memeriahkan lagi contest miss angin..:) )
siapa-siapa yang nak join boleh KLIK SINI..


 sambungan.....

korang mesti tak boleh baca kan dialog tu..so KLIK la untuk TUMBESARAN..:)

4 comments:

miss ryrinn _ angin said...

thanx join !! heyy yang bawah tu pic mamat mane tah ? HAHA .

thanx again :)

FIRDAUS HUSAIN said...

tak kenal ker mamat bawah 2 ? :)

toyolkiut said...

wah, citernya..
sempoi je..

FIRDAUS HUSAIN said...

bukan sempoi ac mizal...hehe